Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Eva Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
(Eva Čerešňáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15933 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)
(Šárka Libovická)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//iq2cj2// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)
(Šárka Libovická)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//sbxqm4// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
(Michal Pribylinec)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d47rt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
(Eike Zawallich)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k27xd/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The use of employer branding to attract and retain top talent
(Sarra Msakni)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r74g9/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
(Milena MERHOUTOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gha7qo// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
Branding as a Source of Competitive Advantage
(Anna Kristina Rezutka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxglq/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma