Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy online?
(Martina VYBÍRALOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y8blzi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zabezpečení Oracle databáze
(Luděk Holý)2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lbud5/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Průzkum strategií ve vyhledávání informací u studentů učitelství FPE ZČU
(Tomáš DLESK)2015, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qa0wz7// | Učitelství pro základní školy / Bi-INF | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
(Kateřina Hálová)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v8172k// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Helena Ulrychová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsmog/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu vybrané společnosti
(Kateřina Průšová)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b86mq0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
(Petra Medková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ym1ucu// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Monika Bačová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma