Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
(Abhishekh Singh)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mwq881// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ib0nmh// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma
Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
(Alice Brzoňová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p8g4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
(Jan Žák)2015, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsb20/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Propagace malého e-shopu na internetu
(Anežka Martináková)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13369 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
(Mlnaříková Mlnaříková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/watvv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
(Nicole Piková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69563 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
(Veronika Veselá)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7458/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma