Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
(Marie Benešová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sej4t/ | Dopravní technologie a spoje / Technologie dopravy a přepravy | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
(Ondřej Čarný)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/osurv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
(Barbora Blechová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcbzt/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Struktura volnočasových aktivit dívek staršího školního věku provozujících výkonnostní pohybovou aktivitu v regionu Táborsko
(Kristýna ŠEVČÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ry4yj2// | Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
(Aneta Klimešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46591 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Lukáš Hlaváček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l33ww/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
(Jan Kolář)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu nedodržení specifikací zákazníka na produkt
(Jan Nechánský)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gxh3dn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Petr Podařil)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6442/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma