Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budovanie značky: Analýza značky Quiksilver
(Zuzana Stromková)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//2kn170// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
(Lucie Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ttvtiv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití značky
(Filip Azer)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
(Diana Fašangová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
(Eliška Dokulilová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budovanie značky : Analýza značky QUIKSILVER
(Zuzana Stromková)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//j27o1a// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
(Rudolf Zahradník)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//srcmpw// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma