Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mobil marketing
(Kateřina Engelová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3470 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
(Josef Paroulek)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypb77/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika
(Viktoriya Zabelina)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du5l4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing firmy Mobil Gas Centrum, s.r.o.
(Vojtěch Studený)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47536 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing Techniques for Electric Car
(QIANYI OU)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zyhw3v// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Mobile Marketing as a strategy in CRM
(Peter Goossens)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29117 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Mobile marketing a jeho aplikace
(Simona BLÁHOVÁ)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//g1bdwq// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
(Mariya Manuilova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hj1bg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma