Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
(Šárka Jodlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cktgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
(Klára Packová)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//94rkui// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
(Tomáš Kubíček)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yszrh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
(Jakub Kohák)2004, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/3912 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
(Kateřina NOVÁKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qwppuk// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
(Barbora Veselá)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ob532/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma