Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální trh v ČR
(Alžběta Králová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qslk0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
(Vendula Pudelková)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gk3sm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama v bankovním sektoru
(Elena Märzová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/omapl/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
(Aneta KAISEROVÁ)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5qv25w// | Management regionálního rozvoje / | Práce na příbuzné téma
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
(Martina Lvová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//o2rqs4// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
(Karel Hrach)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/8741/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Myšlení a reklama
(Nikola Uramová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnp9g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
(Veronika MÖWALDOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0679lj// | Specializace v pedagogice / VV SV se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Nastassia Yarullina)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxmmj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Inha Martynenka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jkoza/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma