Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingové, informace, a, výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh a implementace aplikace pro shromažďování marketingových informací a její využití v prostředí sociálních sítí.
(Zdeněk Kittler)2011, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//f4yxjy// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
(Jan Šplíchal)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m59kl/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influenceři a jejich vliv na děti a mladistvé
(Veronika Kundertová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d7lhf/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
(Ladislav Tesařík)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r4nc2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
(Lukáš Plško)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79112 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
(Juraj Zamborský)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yxiho/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Markéta Šulcová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zme88/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
(Eliška MALÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gi4a2a// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
(Vojtěch Kabeš)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se707/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
(Ondřej Čarný)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/osurv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma