Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
(Jiří Port)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hz5th/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
(Josef Durczok)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ec3f9/ | Manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Victoria Shestakova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awyz5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Ilia Skirdov)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wrunk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jakub Prchlík)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxnah/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
(Anna Dolejšová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zldpf/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
(Marcela DŮBRAVOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vz5mh3// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
(Iva Botlíková)2020, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mu080q// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma