Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Michaela Marčanová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eb3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Irena Krucká)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xh4gm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Barbora Topinková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ry89i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
(Milan Fast)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kz36f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
(Dilyara Asmatulayeva)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eik2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s.
(Dijana LAMBREVOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//stbbpy// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma