Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
(Jana Křížová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vawir0// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
(Michal Maroši)2013, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wd2ki/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
(Andrea Janečková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/f9oag/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
(Petr Stránský)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nstji/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
(Jan Ziegelbauer)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52476 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum podnětů pro buzzmarketing značky Avon
(Veronika Peterková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//947k3p// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
(David Pařez)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52877 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
(Veronika Širůčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20743 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma