Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Zhodnocení finanční pozice a výkonnosti obchodních řetězců Tesco a Lidl působících v ČR
 (Sergey Seregin)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//5vo77l// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
 (Vít Häuser)

2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/735 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
 (Tereza Šafková)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78794 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Postavení vlastních značek obchodního řetězce
 (Jakub LHOTÁK)

2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//a8umh6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
 (Jana Kořenková)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/l5vy7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
 (Sandra Doglia)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
 (Ondřej Novotný)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
 (Jan AXMAN)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//qci0am// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
 (Mária Trubanová)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//11xfgm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)