Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
(Kateřina Melmuková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ck3na/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Predrag Miloševič)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3wog/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
(Tereza Šímová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tmbqw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Jan Kovařík)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ns2i5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Jan Vošahlík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Sára Seidlová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltbr4/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Yulia Savelyeva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p2j6s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Martin Vágner)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/und1r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
(Žaneta Molerová)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//b4hucp// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
(Petr MARVAN)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6jg6vy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma