Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
(Tereza Bagarová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9pmsmo// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
(Kateřina RYŠKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0bl2xn// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji
(Veronika Vojkůvková)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d51kfo// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
(Lucie LIPOVSKÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ppiw8b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma