Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
 (Tereza Bagarová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//9pmsmo// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
 (Kateřina RYŠKOVÁ)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0bl2xn// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji
 (Veronika Vojkůvková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//d51kfo// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
 (Lucie LIPOVSKÁ)

2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ppiw8b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)