Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Reklamní kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje vybrané společnosti
(Aneta Granátová)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/w1w761/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na Internetu
(Jan Bartek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45754 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
(Kateřina Nikodýmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzuhl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR
(Jiří Gabriel)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/m1cc7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
(Dominik Peršl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77584 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
3D grafika v komerční reklamě
(Jan Harák)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//eqfw4i// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
(Kamila NĚMCOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7bpt58// | Výtvarná umění / Multimedia a design | Práce na příbuzné téma
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
(Martina Toufarová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/aiajk/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma