Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Prvky CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
(Tomáš Štrobl)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/o565e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu
(Barbora Balcarová)2017, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3cbezf// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
(Kateřina Černíková)2017, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//hudl85// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
(Věra Hráská)2015, Disertační práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vl2b3d// | Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky
(Aleš Havránek)2012, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//0vxdvg// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
(Jitka Houšťová)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gn4hd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
(Ivana Skotnicová)2008, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w8kfe/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
(Karel Pospíšilík)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0635/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma