Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Prvky CRM

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
 (Tomáš Štrobl)

2013, Diplomová práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/o565e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu
 (Barbora Balcarová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//3cbezf// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
 (Kateřina Černíková)

2017, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//hudl85// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
 (Věra Hráská)

2015, Disertační práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//vl2b3d// | Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky
 (Aleš Havránek)

2012, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//0vxdvg// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
 (Jitka Houšťová)

2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gn4hd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma

Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
 (Ivana Skotnicová)

2008, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w8kfe/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
 (Karel Pospíšilík)

2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m0635/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)