Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
(Veronika ŠANDOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7wd7g4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
(Tomáš Rom)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/po9zo/ | Stavitelství / Stavební management | Práce na příbuzné téma
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
(Petra Halmlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ealc2/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
(Ondřej Matěj Hrubeš)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bkuet/ | Komunikační studia / | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
(Karolína Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rh87o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie, firemní kultura a hodnocení jejich vzájemného souladu s personálními procesy v dané organizaci
(Kristýna Kadlecová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqh4h/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a strategie společnosti
(Daniel Kolář)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c3zfm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
(Adéla Vodvářková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jagul/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma