Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
signKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
(Marek Král)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lwcx8f// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
(Markéta FILOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//28rc4z// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
(Markéta FILOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3feofu// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma