Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
L'adaptation d'une marque française sur un marché international
(Veronika ZUBKOVÁ)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0hi2an// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le potentiel du marché solaire thermique en France pour le lancement d{\crq}un nouveau produit
(Eva Pantůčková)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//nvqsop// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Principles of market segmentation in tourism industry
(Larisa Teterina)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/puiki/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
(Ekaterina Mochalova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ey28j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le marketing international d'IKEA
(Ema GAŠPAROVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n5zi5j// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
(Vanesa PACKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0hv1sa// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing local dans un monde global, L exemple du Groupe Danone
(Miroslava Pšikalová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//2vke97// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing local dans un monde global, L exemple du Groupe Danone
(Miroslava Pšikalová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//2vke97// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma