Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy a právo
(Yulia Nasybullina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1yx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
(Kristýna Matoušková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ewzflc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy
(Kristína Repaská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cf4dz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
(Ondřej Schilla)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37295 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Virtuální realita jako objekt a subjekt výstavní praxe
(Jakub Zemánek)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bzvkt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Právní regulace fotografování a zveřejňování fotografií v médiích a odpovědnost fotografa, redaktora a vydavatele za jejich obsah a způsob použití.
(Tereza ŠUPKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//pa2eje// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{}Mezi objektem a subjektem - vstup Libuše Jarcovjákové do vlastního díla v kontextu světových autorů\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Dark Rooms\nl{}b) volný výstavní soubor: Dark Rooms
(Tereza Lukavská)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//woit1g// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
(Eva Šlesingrová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lekya/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma