Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

prípadová štúdia

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Digital communication strategy
 (Jannatul Naim Nipa)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
 (Jiří Kadleček)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
 (Jan Singer)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/db9sq/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
 (Julien Dome)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79358 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma

Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
 (Šárka Issa)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//8j00v2// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
 (Sandra Doglia)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
 (Tereza Bolfová)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1m85qr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
 (Martin Beťko)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
 (Martin Beťko)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
 (Martin Beťko)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)