Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
(Adéla Šlajchová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y0gnn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Ondřej Blažek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeryk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
(Martina Veselková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23801 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma