Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let
(Monika Musilová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7195 | Vychovatelství / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii | Práce na příbuzné téma
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
(Romana MIČULKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2cn3ih// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
(Marta Břeňová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qh4dw/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
(Petra Jílková)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tt7op/ | Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví | Práce na příbuzné téma
Etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexismu
(Michaela Krchová)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ecd0o8// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
(Barbora Jirečková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113564 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(Pavlína Valová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvy55/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
(Kateřina Lipavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
(Marta Břeňová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qh4dw/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Psychologická analýza obsahu reklamy
(Mariya Ryzhikova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/at4rk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma