Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
žákovo pojetí učivaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
(Iva Etflaiš Havlová)2020, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//44dp6d// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
(Nikol RUSNOKOVÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jh87ny// | Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
(Michaela Kuklová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jeb68/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku rostliny
(Pavla Svobodová)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6p4j/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
(Michaela Kuklová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jeb68/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Ekologie a ochrana přírody
(Markéta Macháňová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sknw9/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
(Gabriela Makovičková)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/esa6j/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Pojetí žáků 1. stupně základní školy o tematickém celku rostliny
(Olga Rohánková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgbyb/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Využití konstruktivistického přístupu při výstavbě klíčového učiva v prvouce a vlastivědě
(Eva Tomečková)2006, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yjml8/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Dětské pojetí koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem na 2. stupni ZŠ
(Ladislava KRONĎÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hogzgu// | Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení | Práce na příbuzné téma