Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza manipulativní televizní reklamy
(Aneta Balurovová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gqrty/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
(Lenka SNIEGONOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//npftpa// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku
(Linda Sywalová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54470 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Působení reklamy na dítě předškolního věku
(Barbora DVORSKÁ)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dk4oi9// | Učitelství pro mateřské školy / | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku
(Marie Němečková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81401 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
(Nicole Jantošová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49253 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamních sdělení u dětí předškolního věku
(Petra Janíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//zxy9xs// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
(Jitka Kundelová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6op5/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky | Práce na příbuzné téma
Analýza manipulativní televizní reklamy
(Aneta Balurovová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gqrty/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma