Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ARGUMENTACEKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití DEA modelů v oblasti TV reklamy
(Jan Malý)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80005 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
(Lukáš Veverka)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81962 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma