Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kontextová reklama Google AdWords
(Anna Procházková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45869 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
(Adam Kurzok)2006, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/az2lc/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Internet a reklama
(David Zapletal)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqztj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
(Radovan Mihok)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23773 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
(Kateřina Pelánová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fpn4o/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
(Kateřina Pelánová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nwvfv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama na sociálních sítích
(Jana Jelínková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ck5vh2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Internet a reklama
(David Zapletal)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqztj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama jako nástroj marketingu
(Petr Šolín)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24037 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma