Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
(Martina Poláková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc384/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)
(Michaela Vaňková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwczw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
(Andrea Chrudimská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gsj45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
(Radka Šplíchalová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wb9ft/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personas Identification for the Users of the Information System
(Tihitina Hailu Zergaw)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dhmyft// | Informatics and System Engineering / Informatics in Public Administration | Práce na příbuzné téma
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
(Jiří Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b8oi9i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
(Linda Dvořáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/acy3w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
(Ondřej Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70570 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma