Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
(Renata Brixí)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/slok8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra
(Gabriela Šmardová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//f8qv1r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
(Renata Brixí)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/slok8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Systém hodnocení pracovníků call centra
(Aleš Ventura)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zji4q/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Systém odměňování zaměstnanců v call centru
(Jana Hradilová)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nknrh/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra
(Gabriela Šmardová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//ggaevg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma