Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PropagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
(Pavlína Dostalíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//1iktfb// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Produkty cestovního ruchu pro trh Skandinávie a Finsko
(Kristýna Sabolová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79424 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
(Lucie Waliszewská)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143611 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
(Hana Márová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81618 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
(Petra Kalinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nslt1x// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
(Valérie Skuplíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
(Adéla ONDRÁŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6yzpqe// | Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
(Michaela Lukášová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
(Tereza Hausknechtová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iwnclm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma