Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Telefónica O2Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Nelli Darbinyan)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nalbv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
(Iuliia Vasilenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jjfgd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Ekaterina Sukhova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4m1y/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
(Markéta Kleinová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q7q6s/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budoucnost pevných linek společnosti O2 v České republice
(Jan Hejl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ouvct/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budoucnost pevných linek společnosti O2 v České republice
(Jan Hejl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ouvct/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budoucnost pevných linek společnosti O2 v České republice
(Jan Hejl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ouvct/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
(Gabriela Kuchariková)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/on7mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
(Petra Renčová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/guaaz/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
(Eva Syrovátková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aim9z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma