Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Mediální aktivismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
(Kateřina Vágnerová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Mediální aktivismus
(Lucie Stejskalová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eeef7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
(Barbora Ambrozová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
(Beáta Révayová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/afvtm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
(Kateřina Vágnerová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
(Milena Pelinková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Probace a mediace ve statní sféře a neziskovém sektoru
(Veronika TRCHALÍKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//igexm9// | Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru | Práce na příbuzné téma
Populární geopolitika v USA - reflexe, zobrazení a mediace druhé války v Iráku prostřednictvím vybraných populárních médií
(Tomáš HOSTÝNEK)2016, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//nom70l// | Politologie / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma