Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
(Matěj KUDĚLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wsisnv// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Critical Discourse Analysis of George Bush's speeches prior to the War in Iraq
(Dana ŠTĚRBOVÁ)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nqoamx// | Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
The Image of War: The Changing Role of the Media
(Marie Hyklová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xsq41/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Media in the conflict
(Olof Jarlbro)2008, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/2458 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma