Theses on the same topic (having an identical keyword):
finančný poradcaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta
(Peter Horčiak)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/af0zb/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
Motivácia sprostredkovateľov vo vzťahu k vyššej výkonnosti vybranej spoločnosti
(Pavol Novák)2010, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s5o7c/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
Motivácia sprostredkovateľov vo vzťahu k vyššej výkonnosti vybranej spoločnosti
(Pavol Novák)2010, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s5o7c/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic