Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Call centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
(David Kovář)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lxfdnm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
(Martina Kusebauchová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti
(Jaroslav KLAMERT)2007, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fc83xx// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti podnikových CRM
(Josef Kaňka)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29524 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
IT podpora v prostředí call center
(Karel Nohejl)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21446 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra
(Gabriela Šmardová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//f8qv1r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
(Renata Brixí)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/slok8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma