Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Segmentace trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
(Saltanat Chimbayeva)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l36pu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
(Jana Peffková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx76q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení marketingové komunikace
(Eva Heraltová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ik7p5// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
(Marie Týrová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qqpbj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
(Ludvík Děcký)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ls66p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
(Ladislava Vydláková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7zxvbi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
(Jana Peffková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx76q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
(Jana Peffková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx76q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sdílená ekonomika a chování spotřebitele
(Martin Šišpera)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o9omh/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma