Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
on-line%20marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
(Martina Návratová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rhqyn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
(Sharon Gruberová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cb3j3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie resortu
(Adéla Mojžíšová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88408 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
(Elena Buravtceva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/forlr/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
(Kristýna Crkvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xx3xw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
(Ivana Chytrová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hx7bv/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma