Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity JZD Kiters
(Martin Dolenský)2007, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ol6ow/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Veronika Kostolná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q38ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané organizace
(Iva Fulínová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vrklo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma