Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRM, –, Řízení, vztahů, se, zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customers Classification using Recency Frequency, Monetary value (RFM), and K-means clustering algorithm
(Mark Azietaku)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jf2ey/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
(Evgeniia Metlushka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung
(Jan Šrůtek)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//urn8jd// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
(Iveta Kalousova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uikaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CRM - systém řízení péče o zákazníky
(Monika Svobodová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0d6gg4// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
(Adam Psota)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gin2t/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
(Michaela Ferencová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h4t62/ | Manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
(Monika Bobková)2015, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vkd4g/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky – implementace CRM ve společnosti České štěrkopísky spol. s r.o.
(Cuong Nguyen Van)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//oeeuqx// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
(Iva Botlíková)2020, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mu080q// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma