Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Analýza konkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelský záměr založení e-shopu na přírodní dámskou kosmetiku Nature Queen
(Thanh Long PHAM)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//6ybbwa// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky
(Alena CHYTILOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0p3tof// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
(Zuzana Bubnová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt1ud/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of Complex Portfolio Strategies with Return Approximation Techniques
(David Neděla)2023, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151347 | Finance / | Práce na příbuzné téma
Hedge Fund Portfolio Construction and Analysis
(Pavel Übelauer)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149717 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
(Zuzana Bubnová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt1ud/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
(Zuzana Bubnová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt1ud/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma