Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
knihovnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
(Alena Procházková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
(Denisa Solaříková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y0wcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
(Kristýna Suchánková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
(Hynek Mayer)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6hwf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
(Michaela Kabrdová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0qmx/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
(Kateřina Luxová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
(Simona Osičková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
(Monika Sedláková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a0fap/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma