Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
(Pavlína Drlíčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15240/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
(Shoira Ibragimova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/i3beo/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Kulturní cestovní ruch v Plzni
(Tereza Uhlířová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/gpuco/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
(Petra Kmoníčková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//92immu// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
(Adriana Grendzioková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/izvv0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
(Lenka Vlčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d422f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
(Slávka Matějková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z5i25/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
(Pavel Machala)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//efzqry// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma