Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
(Helena Briezstienská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10600/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Spokojenost klientů s komunikací na úřadu práce.
(Markéta HEINCOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//8pc8tu// | Vychovatelství / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Spokojenost klientů v domovech pro seniory s poskytovanou ošetřovatelskou péčí
(Stanislava KOTKOVÁ)2021, Diplomová práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zm5mak// | Ošetřovatelství / Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech - modul chirurgie | Práce na příbuzné téma
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
(Klára Herudková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm05bi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma