Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACEKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Monika Slavíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje vybraného produktu
(Štěpánka Tůmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Marek Khánský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing
(Ivana Starková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/aswei/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
(Martin Timr)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jfsgd/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
(Jan Kokrhel)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vu9pd/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma