Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
search engine marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
(Jakub Černý)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21126 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
(Jiří KRB)2017, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//mno53t// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
(Jiří Krejčí)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20297 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení využití internetu v marketingové propagaci
(Jiří Čtvrtníček)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/ole1m/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
(Tomáš Roudnický)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29381 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
(Tomáš Roudnický)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29381 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma