Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Self promotionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
(Tereza Podlipná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5ytc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
(Martina Jelínková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qxvx89// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
(Magdaléna Maléřová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kv8o9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
(Hana Pokorná)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//6yy6ek// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava
(Tereza KUČKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jhe1l7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
(Filip Vážanský)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cz769/ | Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
(Stanislav ZDÍLNA)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fsc5t7/downloadPraceContentForThesesCZ_adipIdno_13703/ | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
(Martina Jelínková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qxvx89/jelinkova_2021_DP.pdf/ | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
(Ethel Hammonsová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//taetii// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Cost Allocation Within ATL Telecommunication
(Uzeyir Topchibashev)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58058 | Finance and Accounting for Common Europe / | Práce na příbuzné téma