Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
(Jitka TALAŠOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//saprgy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
(Tereza Révayová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7gyj47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
(Lucie SKLENKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wiaai2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma