Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
(Sofie Hanusová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/m426ya/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační kampaně
(Kateřina Kotíková)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a4pue/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně
(Iveta Chlanová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gkz7l/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
(Lucie SKLENKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wiaai2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
(Jitka TALAŠOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//saprgy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
(Tereza Révayová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7gyj47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
(Lucie SKLENKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wiaai2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma