Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
on-line marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
(Matěj Vacínek)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78250 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
(Tereza Vildová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69421 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
(Martina Hlaváčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0f6g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proximity marketing
(Valentyna Ščerbej)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78711 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The role of social media in on-line marketing
(Adéla Vlasáková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//146n6n// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
(Jaromír Štejnar)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iff4r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
(Aleš Hron)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tu6v1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing
(Karin BŘEZINOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ni6gtf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Potenciál Guerilla marketingu
(Monika HAVLÍKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//75w4t7// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
(Barbora Šafaříková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ooyg80// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma